Monday, November 14, 2011

Arvutimängumuusika top30 (#20-11)


20. Sonic the Hedgehog 2 - Emerald Hill Zone
Kõigi Sega Mega Drive 2'le tehtud Sonicu-mängude esimene kaart oli üsna samasugune rõõmus ja roheline maailm, et vähendada puldiklõbistajate tusatuju, kui nad surma said ja otsast peale alustama pidid. Käesolevat viisikest olen ma just sellel põhjusel väga, väga palju kordi kuulnud.


19. Heroes of Might and Magic 3 - Rampart
Haldjad kuulavad ilusat keldilikku muusikat, võimalusel naisvokaaliga - see on fakt. "Heroes"'e seeria on pikk-kõrvade kultuuritraditsioonidele alati truuks jäänud. Kahjuks aga ei päästa harfimäng neid minu Dread Knight'ide käest, muahahaa!


18. Street Fighter 2 - Ryu Theme
SF2-s oli erinevate tegelaste teemalugudega päris kõvasti vaeva nähtud. Ryu oma jäi mulle aga kõige eredamalt kõrva. Minu arvates kujutavad ameeriklased siiamaani ette, et kusagil Jaapanis või Hong Kongis kõlabki pidevalt just selline taustamüra.


17. StarCraft - Main Menu
Kõigil kosmosestrateegiamängudel igavesest ajast igavesti on olnud just niisugune ambient-helitaust. Ilmaruumis ei oleks valjemat muusikat nagunii kuulda.


16. Heroes of Might and Magic 2 - Sorceress
Kuidas, kurat, need haldjanääpsud üleüldse "Heroes 3"-ni elus püsisid, kui nad ainult mingit flööti puhusid selle asemel, et sõjaliselt sütitavat muusikat mängida? Miski siin ei klapi, ma ütlen.


15. Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - Main Menu
Kui Lovecraft oleks tundnud arvutimängude kontsepti, oleks ta Müütosest inspireeritud lõbuvarale ilmselt just niisuguse kurva ja sügisese tausta valinud. Kahju ainult, et siin videos pole kõhedaid heliefekte, mida antud mängu põhimenüüs muusika taga aeg-ajalt kuuleb.


14. Mortal Kombat - Character Select
Liiga palju... liiga palju! *variseb nuuksudes kokku* Liiga palju oma elust olen ma seda kuulnud. PS: Käesolevaga määran ma, et see pala saab teil õhtuni kõrvus kumisema. Ilusat tööpäeva jätku!


13. Resident Evil 3 - Missile Approaching
Sarnase kõlaga lugu ootab mängijat iga "Resident Evil"'i lõppjärgus, kui järjekordne Umbrella Inc. laboratoorium õhku lendama hakkab. Mina kavatsen teha ettepaneku Päästeametile, et tüütud ja kõrvulõikavad tuletõrjealarmid igal pool taolise äreva muusikaga asendada.


12. Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear - Theme
Mis ma ikka öelda oskan? Ilus sõjaväelise kõlaga lugu. Omal ajal paningi "Rogue Spear"'i tihti vaid selle jaoks käima.


11. Dune 2000 - Rise of the Harkonnen
"Dune 2000" oli vist esimene mäng, mille kohta ma teadlikult möönsin, et sel on väga hea heliriba. Traditsiooniliselt on reaalaja-strateegiatel ikka võimas sümfooniline taustamuusika, aga Westwoodis mindi teist teed ja otsiti välja süntesaator. Kuuldavasti oli see hea otsus - tulemus sai parem kui mäng ise.

No comments:

Post a Comment